Hulp bij organiseren in Corona tijd

Iedereen wil graag weer iets organiseren, maar dagelijks veranderen de COVID-19 regels. De beperkingen van vandaag kunnen morgen achterhaald zijn. Dat zorgt ervoor dat het lastig is om nu al te zeggen wat u nodig heeft voor uw bruiloft, bijeenkomst, uitvoering, bedrijfsactiviteit of ander evenement van volgende week of over een maand.

Wat doen wij om u te helpen?

Maatwerk is daarom in deze tijden erg belangrijk. Om snel te kunnen schakelen zorgen wij ervoor dat u bij ons 1 vast aanspreekpunt krijgt en dat u van offerte tot aanvang van het event contact kunt hebben met dezelfde persoon. Wijzigen de regels, heeft u opeens meer of minder apparatuur nodig of heeft u andere oplossingen van ons nodig? Neem contact op met uw Crew licht en geluid contact persoon en deze helpt u direct verder.

Hoe weet ik wat ik nodig heb?

Heeft u binnenkort of in de toekomst licht, geluid of camera’s nodig? Graag willen wij in contact met u komen! We kunnen ons voorstellen dat u veel vragen heeft. Wij hebben dagelijks contact met horeca gelegenheden en zijn altijd op de hoogte van de laatste COVID-19 eisen.

Wat hebben we in ons magazijn staan:

Onze bedrijfshal staat vol met oplossingen. We hebben licht en geluid voor kleine gezelschappen in grote ruimtes, voor grote groepen op een buitenlocatie en alles wat nodig is om met een of meerdere camera’s een livestream op te zetten.

Hoe kunt u ons bereiken?

Via ons contact formulier kunt u uw aanvraag bij ons neerleggen, u kunt ons mailen op info@crewlichtengeluid.nl of direct bellen met 06-65465279

Crew Licht en Geluid
There are no products